0
Košík je prázdný

Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS (Halo) NTB PREMIUM CARE 3r on-site NBD (ze 2r Premium Care)

Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS (Halo) NTB
 
Výrobce
Lenovo
Part No.

5WS1C83323

Kód

797061

Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS Halo NTB PREMIUM CARE 3r on-site NBD Service Pack lze použít na vybrané modely Lenovo CONSUMER notebooků mainstreamových modelových řad IdeaPad se základní dvouletou zárukou, které jsou stále v této základní záruce.

DPH
21%
1 239 Kč s DPH
1 024 Kč bez DPH
Dostupnost
Dostupnost na pobočkách

    Podrobnosti o produktu

    Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS Halo NTB   PREMIUM CARE 3r on-site NBD
    Service Pack lze použít na vybrané modely Lenovo CONSUMER notebooků mainstreamových modelových řad IdeaPad se základní dvouletou zárukou, které jsou stále v této základní záruce.

    Jedná se o emailovou variantu Service Packu. = po objednání necháme vygenerovat emailový přístup do registračního formuláře, který Vám zašleme (do objednávky uveďte emailovou adresu pro doručení).
    Následně bude třeba provést registraci (propojení) ServicePacku na SN daného zařízení.


    Co s Lenovo Premium Care získáte?

    = Odbornou pomoc na zavolání.   ...   Lenovo technici jsou připraveni pomoci s každým problémem. Nespoléhejte na pomalé e-maily nebo telefonát s robotickým operátorem. Tady vám opravdu poradí.
    = Řešení do pár minut.   ...   Některé problémy se dají vyřešit i jedním jediným telefonátem. A v případě potřeby můžete hned naplánovat servisní výjezd přímo k sobě domů.
    = Podpora kdykoli.   ...   Ať už řešíte první start systému, poruchu nebo potřebujete vysvětlit, jak co funguje, s Premium Care vždy najdete jednoduché a rychlé řešení.
    =   Bezplatná roční inventura vašeho PC   ...   V rámci péče je i roční kontrola stavu vašeho zařízení. Díky tomu můžete předcházet různým budoucím problémům.

    Přístup k Premium Care:
    - pomocí emailu: premcare_cz@lenovo.com
    - bezplatná telefonní linka: +420 800 050 486
    - placená linka: +420 239 050 196

    *** Servis na území ČR
    *** Asistence typu "Začínáme" a "Jak na to"
    *** Servis u zákazníka a rychlá oprava
    *** Podpora pro HW i SW
    *** Roční kontrola stavu počítače.


    Související dokumenty